FASHION PHOTOGRAPHER
CHEN MAN
Uspon mlade Chen Man započeo je pre manje od deset godina
kada je snimila prvu naslovnu stranu za
kineski Vision Magazin. Ubrzo je
radila za kineski Vouge, Elle, Bazaar, Marie Claire,
Cosmopolitan, Esquire, ali i reklamne kampanje za poznate
internacionalne brendove kao što su: Nike, L’Oréal, Sony
Ericsson, Adidas.
Njene modne fotografije su
prepoznatljive po upadljivim bojama, modelima sa neverovatnom šminkom i
prepeglanim tenom u photoshopu. Korišćenje photoshopa joj često zameraju, ali
ona uvek ističe da ga ’koristi kao alat
koji joj pomaže u radu, ali da on ne
definiše njenu umetnost.’
Kombinovanje prepoznatljivih elementa kineske kulture sa
nekom od trenutnih inspiracija doprinelo je da postane najuspešnija žena fotograf
u Kini ikada. Tako možete videti njenu
viziju savremene žene koja putem pionirske uniforme, glamurozne haljine i Mickey Mouse kostima skreće pažnju na ekološke probleme ili
ciljano narušava konzervatizam kineske umetničke scene.
Previše fotošopirano za moj ukus, modeli mi izgledaju kao lutke, ali ima par slika koje mi se baš sviđaju :)
ReplyDeleteStvarno jesu dosta 'fotosopirane'..ali zaista ima jednistven stil..
ReplyDelete