Thursday 27 October 2011


30.Belgrade Fashion Week


Bacim pogled sinoć na  peti dan 30.Amstel Fashion Week-a, tojest na retrospektivnu reviju 30 najprestižnijih srpskih modnih dizajnera i ne mogu da se suzdržim, a da nešto ne žvaćem o tome.
Bilo je svačeg lepog i kreativnog za videti u Belexpocentru, naročito su mi se dopali modeli Ane Ljubinković i Tijane Pavlov. Stilski vrlo različito, ali ostavite me na miru, ja sam kompleksna ličnost!
Dakle, pored njihovih mogli smo videti i kreacije Ingrid Huljev, Marka Mitanovskog, Ivane Pilje, Marije Sinđelić, Borisa Nikolića, Nataše Šarić, Sonje Krstić, Suzane Perić, Dode Komad, Irene Grahovac, Verice Rakočević, Bate Spasojevića, sestara Stevančević, Roksande Ilinčić, Ane Šekularac, Darka Kostića i drugih.
E sad, ono što mene muči su naše zvezdice bez iskustva u hodanju po modnim pistama.  Uvek sa nestrpljenjem čekam da vidim koga su pozvali, ali više ne mogu da podnesem taj mučan izraz lica njihovih zvezdastih persona koje ne  znaju kako će ugledati mrak backstagea bez blamiranja. 
Tako su se klatile na ogromnim štiklama, zapinjale o porube haljine i videlo se da jedva čekaju da prođe ta noćna mora. Posebno me je bio strah dok su prolazile slikarka Jelena Blečić i glumica Ana Sofrenović koja se na defileu i saplela o predivnu haljinu Roksande Ilinčić. Videsmo mi tu i Tijanu Dapčević, Gocu Tržan, Zoe Kidah, Draganu Ćosić, Dušku Jovanić, Ivu Štrljić i Biljanu Cincarević koje su se nekako i izborile sa zadatkom. Naravno,  Vanja Govorko i Irena Mišović su iskusno prošvrćkale pistom, pa mi je onda bilo još više žao onih prethodno pomenutih dama. Molim vas da više ne maltretirate ove jadne žene i da ne stresirate publiku, koja sa intuitivnim strahom očekuje Carrie Bradshaw fijasko na modnoj pisti ili im dajte da obuju baletanke, pa da svi mirno odgledamo reviju!
Ovog puta veliki aplauz, molim, za muške zvezdice Sergeja Trifunovića (Tamara Radivojević) i Olivera Nektarijevića (Tijana Pavlov) koji su tako nonšalantno prošetali, da je bila prava uživancija gledati ih. Mada oni nisu bili na štiklama… Ali je zato stilista Filip Maksimović svima održao lekciju savršeno vrckajući u cipelama sa platformom i povisokim štiklama. On je definitivno bio hit večeri, jer ko bi mogao da mu odoli kad nije posrnuo nijednom, sa sve  kacigom u stilu disco kugle (Iva Stefanović).


Ana Ljubinkovic
Sergej Trifunovic | Tamara Radivojevic
Ana Sofrenovic | Roksanda Ilincic
Zoe Kidah | Ivana Pilja
Doda Komad
                                   30.Amstel Fashion Week odrzan u Beogradu, oktobar 2011.








No comments:

Post a Comment