Tuesday, 25 October 2011




FASHION PHOTOGRAPHER

CHEN MAN



Uspon mlade Chen Man započeo je pre manje od deset godina kada je snimila prvu naslovnu stranu za kineski Vision Magazin. Ubrzo je radila za kineski Vouge, Elle, Bazaar, Marie Claire, Cosmopolitan, Esquire, ali  i reklamne kampanje za poznate internacionalne brendove kao što su: Nike,  L’Oréal, Sony Ericsson, Adidas.

Njene modne fotografije su prepoznatljive po upadljivim bojama, modelima sa neverovatnom šminkom i prepeglanim tenom u photoshopu. Korišćenje photoshopa joj često zameraju, ali ona uvek ističe da ga ’koristi kao alat koji joj pomaže u radu, ali da on  ne definiše njenu umetnost.’

Kombinovanje prepoznatljivih elementa kineske kulture sa nekom od trenutnih inspiracija doprinelo je da postane najuspešnija žena fotograf u Kini ikada. Tako  možete videti njenu viziju savremene žene koja putem pionirske uniforme, glamurozne haljine i Mickey Mouse kostima skreće pažnju na ekološke probleme ili ciljano narušava konzervatizam kineske umetničke scene.
 

















2 comments:

  1. Previše fotošopirano za moj ukus, modeli mi izgledaju kao lutke, ali ima par slika koje mi se baš sviđaju :)

    ReplyDelete
  2. Stvarno jesu dosta 'fotosopirane'..ali zaista ima jednistven stil..

    ReplyDelete